Nervöst

Idag har jag varit nervös i stort sett hela dagen.

Skulle för första gången sätta mig i en bil och köra själv (nästan) jag var så sjukt nervös. Men det gick bra =)

Kände att läraren var helt rätt. Jag förväntade mig att det skulle vara jättesvårt och att jag skulle få flera kärringstopp men fick bara två stycken är grymt stolt över mig själv. Han sa att det var länge sen han hade någon som hade en naturbegåvning för bilkörning. Han trodde att jag utan problem lätt skulle lära mig att köra bil. Men straxt efter det talade han om att han trodde jag behövde mellan 30-40 lektioner så det säger halvt om halvt emot det första. Vi får se allt beror på hur säker/osäker jag själv känner mig efter ett par lektioner men minst 20 i alla fall. Köpte faktiskt teoriboken me fast jag sagt att jag inte skulle köpa den men nu är de i alla fall gjort ändå.

Nästa gång ja kör är på månda då hoppas jag att jag inte är lika nervös och att det är mindre snö så att det är lättare att köra :p

Nu kallar sängen på mig är aptrött over and out peace :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: