Nyheter

Jaha så vad ska man säga egentligen det är så mycket som har hänt sen jag skrev sist.

Kan jue säga som så att förlovningen min är bruten lite tråkigt och det är helt slut mellan oss. Trodde ett tag hade vi kanske skulle kunna ha en chans att hitta tillbaka till varann igen men nu tvivlar jag starkt på det.

Börjar bli dags att gå vidare men vågar inte göra något av respekten för honom eller rädslan för att såra honom men när faan ska ja börja tänka på mig själv?? När ska jag sätta mig själv i första hand?


Lite roligare då. Idag har jag umgåtts med Angelica å fått träffa hennes dotter Elise. Hon är så lik Linn när hon va liten så otroligt söt liten tjej fick även sitta å gosa med henne å hon såg så nöjd ut hela tiden =) fast det fick mig att längta ännu mer efter fler barn men men nu är det som det är. Kommer det så kommer det. Har jue två supersöta tjejer och jag klarar mig fint med dom =)

Nu e de dags för sängen ska jue orka jobba imorrn...på freda kommer Angelica igen det är kul att vi börjar träffas ofta igen, barnen blir också gladare av det....natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: