1 år äldre

Jaha så va man då ett år äldre igen. Men känns de så då? Nej det gör det verkligen inte.
Jag är mäkta förvånad av hur många de va som grattade mig på min dag men samtidigt i dagens facebook era så är det inte så svårt att komma ihåg födelsedagar. Däremot är jag mäkta besviken över att min egen far inte grattade mig. Inte heller mina två yngre bröder gjorde det. Man kan jue undra varför?

Men jag fick en hel del gratulationer som jag inte förväntade mig och det är jag jätteglad för =)
Kom till jobbet igår och i mitt postfack där hade mina två darlings lagt ett fint kort åt mig =)
Jag passar på att tacka dessa sötnosar igen <3<3<3

 

Men den största överraskningen är den som var först =)
Träffade en kille när ja va ute förra helgen riktigt söt =) vi bytte nr å han var den första som skickade. Prick klockan tolv fick jag ett grattis sms underbar kille =)

På månda är de min minstings tur så i helgen blir de kalas =) bara en massa förberedelser att göra :s hoppas jag hinner bara. Min underbara syster å pojkvän har lovat att hjälpa mig imorrn precis som en underbar vän som också hjälper mig. Då kan jag verkligen koncentrera mig på att ordna klart tårtorna som ja inte ens hunnit börja me ännu. Men de blir en uppesittar kväll/natt för mig ida men det är de värt =)

Om jag får barnvakt imorrn kväll åker jag för att träffa den är killen man vet aldrig kanske kan det bli något mellan oss å kanske inte men förhoppningsvis kanske vi kan vara vänner om de inte skulle bli något mer även fast jag kanske hoppas på mer.

Puss å kram alla nu har ja en massa andra saker att göra typ sköta mitt jobb :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: