Nytt inlägg

Nu vet ja ingenting längre ärligt talat.

Är så trött på att folk behandlar mig på så egoistiska sätt. Två personer i min närhet har sårat mig på ett sätt som är ofattbart att jag lät två stycken göra det :s behandlade mig som den som fanns till hands. Orka med sånna!

Nu har ja dock hittat någon som ja på förhand vet att jag är den som finns till hands å så vill ja ha de me. Killen är jue riktigt söt å jättesnäll. Men nu blir de inge mer förhoppningar om att de ska gå längre.
Vi ska endast vara någon att ha kul med för varandra å de räcker just nu.



Min syster har införskaffat sig en ny kamera å lyckades fånga mig på bild :s jag som inte brukar bli bra på kort men ja gillar dessa =)


Fast grimarsen kanske inte är den bästa :p


Denna då moderskärlek på hög nivå <3


Kommentarer
Postat av: Florian Bäuerle (Fredriks PV)

Hej!



Grattis för att du hittade någon snäll kille :)

Jag har också precis sett ditt andra blogg om din viktkamp. Jag kan bara visa min respekt för din succé och säga "Hut ab!", det är tyska och betyder ordagrant "hatt bort!", det är ett tecken av respekt i Tyskland att ta bort sin hatt om man ser någon "högre" som kungen, chef etc...

Let's link our blogs please :)



KRAM, Florian

2010-05-14 @ 18:34:27
URL: http://www.erdtuentchen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Sista bilden var riktigt, riktigt fin!

2010-05-16 @ 17:59:46
URL: http://fnozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: